Heeft u een klacht?

We doen ons uiterste best voor u. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Laat het ons weten, dan kunnen we daar iets aan doen.
 
Meld uw klacht altijd eerst schriftelijk bij de directie van Licent Assuradeuren B.V. Wij nemen uw klacht in behandeling en sturen u binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging waarin wij u nader informeren over de verwachte termijn waarop u een inhoudelijke reactie tegemoet kunnen zien. Wij streven er naar uw klacht binnen maximaal zes weken af te handelen.
 
U kunt uw klacht sturen naar:
Licent Assuradeuren BV
T.a.v. de Directie
Postbus 960
7550 AZ Hengelo
 

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
 

Komt u er met ons vervolgens echt niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen bij het Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Het registratienummer van Licent Assuradeuren BV bij Kifid is 300.005924.
 
Op www.kifid.nl. vindt u meer informatie over de voorwaarden voor het indienen van een klacht bij het Kifid.